بزرگترین وبسایت عرضه فایل های با ارزش تحقیق، پروژه، پاورپوینت، نقشه و ...

دانلود پاورپوینت کاربرد GIS در طرح تفصیلی شهری


دانلود پاورپوینت کاربرد GIS در طرح تفصیلی شهری

قابلیت های GIS در چندین دهه گذشته، به دلیل ، طراحی کامپیوتري نقشه ها و تحلیل هاي فضایی تقریبا به طور همزمان رایج گردیده و در زمینه هاي علمی مختلف گسترش داشته است.یک سامانه اطلاعات جغرافیایی می تواند بدون آنکه از آن آگاه باشید تاثیرات مهمی بر زندگی شما داشته باشد. این سامانه به منظور ثبت، ذخیره سازی، تعامل، تحلیل، مدیریت و ارائه داده های فضایی و مکانمند طراحی گشته است. تکنولوژی GIS در برنامه ریزی شهری نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به طرق مختلف بر روی زندگی افراد در محدوده ای که زندگی می کنند تاثیر می گذارد. توانايی هاي موجود در فن آوري GIS را نمیتوان بدون توجه به تکنولوژي هاي مجاور نظیر: نقشه برداري، کارتوگرافی، فتوگرامتري، سنجش از دور، سیستم تعیین موقعیـت جهـانی و سـخت افزارهـاي کامپیوتري درك و به طور کاربردي هدایت نمود....

 

در این بخش پاورپوینت کاربرد GIS در طرح تفصیلی شهری در 15 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است.


مبلغ قابل پرداخت 15,682 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1140

بزرگترین وبسایت عرضه فایل های با ارزش تحقیق، پروژه، پاورپوینت، نقشه و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما